Η σημερινή μου συνάντηση, το eshop www.modastore.gr και μια τσάντα που "αγάπησα"...

Σήμερα, είχα να πάω σε μια μάλλον σημαντική συνάντηση, όπου θα ενημερωνόμουν για κάποια επώνυμα καλλυντικά, για τα οποία είχα ήδη ακούσει πολλά. Νέα προϊόντα, εξ αρχής ενημέρωση πολύπλευρη και λεπτομερής, νέοι άνθρωποι, νέες γνωριμίες, με έκαναν να θέλω να προετοιμαστώ κατάλληλα και να εμφανιστώ όσο πιο "καλά" μπορούσα, κάτι που -για μένα, τουλάχιστον- συνεπάγεται μια τσάντα που μου αρέσει πολύ, με βολεύει και περιέχει προϊόντα ομορφιάς που θα χρησιμοποιήσω, σε περίπτωση που τα χρειαστώ. Με άλλα λόγια, μία τσάντα και καλλυντικά προϊόντα στα οποία να μπορώ απόλυτα να βασίζομαι. Η απόφαση δύσκολη, μια και -ευτυχώς- στην ελληνική αγορά, τα καλά καλλυντικά είναι πολλά, αρκεί να είσαι σε θέση να τα επιλέξεις και -φυσικά- να μπορέσεις να τα προμηθευτείς. Τελικά, "ο κύβος ερρίφθη" και ιδού οι επιλογές μου... Πρώτα απ' όλα, να σας "παρουσιάσω" την τσάντα που με συνόδεψε
Η τσάντα που βλέπετε, σε πολύ όμορφο πράσινο χρώμα, ταίριαξε απόλυτα με τα παπούτσια μου και το μπεζ σύνολό μου, και είναι δώρο ενός φίλου που μόλις ξεκίνησε ένα νέο, διαδικτυακό πόνημα. Πρόκειται για το www.modastore.gr,ένα eshop που εξελίσσεται μέρα με τη μέρα και υπόσχεται να φέρει πολλά και ενδιαφέροντά items, στην "πόρτα" σας, σε ιδιαίτερα οικονομικές τιμές. Και συνεχίζω με την "επαγγελματική" περιγραφή της τσάντας, που αναφέρει τα εξής: Τσάντα μικρή, οβάλ, από σταθερό υλικό. (Διαστάσεις: πλάτος 25 και ύψος 21 εκ.) Διαθέτει λαβή χειρός και επιπλέον μακρύ λουρί ώμου που αυξομειώνεται. Διαθέτει επίσης δύο θήκες, μία κύρια και μια μικρή, που κλείνουν με φερμουάρ, αλλά και δύο επιπλέον θήκες για κινητό. (Να σας πω την αλήθεια, προσωπικά, όταν έχω 2 τέτοιες θήκες στη διάθεσή μου, στη μία από αυτές βάζω συχνά ένα lipstick στο οποίο θα έχω πολύ εύκολη πρόσβαση). Η τσάντα αυτή, εσωτερικά, είναι επενδεδυμένη με ύφασμα και εκτός από το πράσινο, διατίθεται σε 6 ακόμη χρώματα, μαύρο, ταμπά, μωβ, ρουά, εκάϊ, κάμελ). Τώρα, να σας πω τι πήρα τελικά μαζί μου στην πολύ όμορφη τσάντα μου. Κατ' αρχήν, ένα προϊόν της Babor, το Derma Cellular Anti-Wrinkle Booster for Lips, που χρησιμοποιώ συχνά πριν ανανεώσω το lipstick της επιλογής μου, αφού, πέρα από την αντιρυτιδική προστασία που μου προσφέρει, μου δίνει και μια άμεση αίσθηση ενυδάτωσης, κάτι που χρειάζομαι ύστερα από πολύωρες κουβέντες και 1-2 φλυτζάνια καφέ. Στη συνέχεια, ένα lipstick που έγινε από τα αγαπημένα μου, πρόσφατα, το RO73 από τη σειρά I'm της Pupa Milano. Σε ιδιαίτερα απαλή ροζ απόχρωση, εφαρμόζεται πολύ εύκολα, τονίζει απαλά τα χείλη, τα ενυδατώνει άμεσα,και μένει αναλλοίωτο για πολλή ώρα. Δύο ακόμη καλλυντικά, συμπλήρωσαν τα προηγούμενα: η like a doll compact powder της Pupa Milano και πάλι, που με βοηθάει να "απαλύνω" το κοκκίνισμα που μου προκαλούν οι πολύωρες συζητήσεις σε κλειστούς χώρους. Το ενσωματωμένο καθρεφτάκι του προϊόντος αυτού είναι μεγάλη βοήθεια, ενώ το ίδιο το προϊόν είναι πολύ-πολύ καλό. Τέλος, η Miss Manga Mega Volume της Maybelline, "έκανε την εμφάνισή της" στη συγκεκριμένη συνάντηση, αφού δίνει άλλο χρώμα στις βλεφαρίδες μου χωρίς να δημιουργεί κόμπους και να "κολλάει"¨. Όλα αυτά, στη νέα αγαπημένη μου τσάντα (για να είμαι ειλικρινής, στη μία από τις δύο νέες αγαπημένες μου τσάντες...τη δεύτερη, πάλι από το ίδιο eshop, θα σας την "παρουσιάσω" αύριο), παρέα με το κινητό μου και την καλή διάθεση που μου χάρισε συντροφεύοντάς με διακριτικά αλλά και με "πολύ χρώμα"! Σας τη συστήνω ανεπιφύλακτα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου